Vill du komma i kontakt med oss?
På Mina sidor hittar du kontaktvägarna som gäller för ditt ärende och du kan även skicka ett meddelande till oss.
Du kan även chatta med oss. Chatten är öppen vardagar 09:00 till 17:00. Chatten hittar ni till höger på denna sida, klicka på ikonen för att starta en chatt.
I denna chatt kan vi besvara generella frågor, för specifika frågor angående ditt ärende kommer vi att be dig att identifiera dig via BankID.
Du hittar det telefonnummer som gäller för ditt specifika ärende längst ner på inkassokravet. Du når oss annars på telefonnummer 0771-102040. Vår Kundservice har öppet vardagar mellan 09.00 och 17.00.
Postadress: Sergel Kredittjänster AB, C8268, 190 86 Rosersberg
Om du har ett klagomål på vår hantering av ditt ärende är du välkommen att skicka ett meddelande till oss via Mina sidor.