• Karriär
  • Blogg
SERGEL | Inkassobolag – Betaltjänster
  • Kundservice
  • Företagstjänster
  • Om Sergel
  • Logga in
  • Kundservice
  • Företagstjänster
  • Om Sergel
  • Logga in
Sergel / FAQ / Fakturans innehåll / Vad avser kravet?

Mina Sidor

Fakturans innehåll / Vad avser kravet?

På baksidan av vårt inkassokrav finns information om vilken/vilka fakturor inkassokravet avser.

För att se ursprungsfakturan ber vi dig kontakta utställaren dvs. den som skickat ut fakturan till dig.

Related questions

  • Kontakt med Kundservice
  • Avbetalningsplan
  • Jag kan inte betala hela skulden på en gång. Vad ska jag göra?
  • Hur kan jag se min aktuella skuld?
  • Jag har fått ett inkassokrav som jag anser är felaktigt. Hur går jag tillväga?
  • Hur vet jag att min betalning har kommit in?
  • Jag saknar betalningsuppgifter, hur hittar jag dem?
  • Vad gör jag om jag har betalt min hyra och ändå har fått ett inkassokrav?
  • Påminnelse
  • Betalningar

    • Betalningsuppgifter
    • Kontakt med Kundservice
    • Avbetalningsplan
    • Jag kan inte betala hela skulden på en gång. Vad ska jag göra?
    • Vad händer om jag inte betalar min hyra?
    • Betalningar från utlandet
    • Jag betalade fakturan innan jag fick inkassokravet, måste jag ändå betala inkassokostnad?
    • Bedrägerispärr
    • Swish
    • OCR-nummer
    • Administrativ avgift i samband med återbetalning
  • Inkasso

    • Vad händer när jag har fått ett inkassokrav?
    • Varför har jag fått ett inkassokrav?
    • Kontakt med Kundservice
    • Avbetalningsplan
    • Jag kan inte betala hela skulden på en gång. Vad ska jag göra?
    • Hur kan jag se min aktuella skuld?
    • Hur vet jag om jag har betalningsanmärkningar?
    • Jag har fått ett inkassokrav som jag anser är felaktigt. Hur går jag tillväga?
    • Vad händer om jag inte betalar min hyra?
    • Beställa registerutdrag
  • Kronofogden

    • Kontakt med Kundservice
    • Hur vet jag om jag har betalningsanmärkningar?
    • Vad händer om jag inte betalar min hyra?
    • Utslag
    • Vad händer om jag inte betalar?
    • Återvinning – omprövning / borttag av betalningsanmärkning
    • Hur länge finns en betalningsanmärkning kvar?
    • Vad händer hos Kronofogden?
    • Betalningsföreläggande
    • Vad är en betalningsanmärkning och när uppstår den?
  • Mina Sidor

    • Kontakt med Kundservice
    • Avbetalningsplan
    • Jag kan inte betala hela skulden på en gång. Vad ska jag göra?
    • Hur kan jag se min aktuella skuld?
    • Jag har fått ett inkassokrav som jag anser är felaktigt. Hur går jag tillväga?
    • Hur vet jag att min betalning har kommit in?
    • Jag saknar betalningsuppgifter, hur hittar jag dem?
    • Vad gör jag om jag har betalt min hyra och ändå har fått ett inkassokrav?
    • Fakturans innehåll / Vad avser kravet?
    • Påminnelse

Mina sidor

Hantera dina ärende snabbt och enkelt på Mina sidor. Nu även på mobilen.

Logga in

Kontakta oss

Besök vår kundservice för att få svar på vanliga frågor och för att logga in på Mina sidor.

Du kan enkelt hantera ditt ärende genom att logga in på Sergel Mina Sidor, dygnet runt. På mina sidor hittar du kontakuppgifter och kan skicka meddelande till oss.

Vill du veta mer hur vi kan hjälpa ditt företag? Fyll i dina kontaktuppgifter så hör vi av oss inom kort.

Här kan du läsa mer om vår integritetspolicy och vårt hållbarhetsarbete.

Postadress: Sergel Kredittjänster AB, C8268, 190 86 Rosersberg

Ändra dina Cookie-inställningar

Sergel Kredittjänster AB © 2022