För oss är det viktigt att du är nöjd med vårt bemötande och våra produkter, men det är ännu viktigare att du hör av dig om så inte är fallet. Sergels Kundombud finns här för din skull, för att du ska kunna vända dig till oss med dina synpunkter, eventuella klagomål eller idéer.
Sergels Kundombudsman arbetar för att företräda dina intressen och behov. Genom din feedback kan vi göra förbättringar och anpassningar som gör din upplevelse bättre. Skriv till oss och dela dina åsikter om vad du tycker är viktigt. Kom ihåg att inkludera ditt för- och efternamn, ärendenummer, telefonnummer samt en beskrivning av ärendet när du skickar ditt e-postmeddelande till oss, kundombud@sergel.com.
Vi återkommer till dig inom två till tre arbetsdagar.
Om du har frågor om ett inkassoärende eller vill ansöka om en avbetalningsplan, gör du det enklast genom att kontakta våra handläggare på telefon 0771-102040 eller genom att logga in på Mina sidor.